My Blog List

Thursday, September 30, 2010

PENGALAMAN DALAM DUNIA ICT

Salam sejahtera kepada semua,

Rasanya kita sudah masuk minggu terakhir dalam semester ini. Masa sememangnya amat pantas berlalu sehingga saya tidak menyedari sudah berada di penghujung semester. Saya terasa amat bertuah kerana dapat mengikuti kelas Isu-Isu ICT ini bersama dengan Tuan haji Nazri kerana dalam kelas ini banyak pengalaman baru tentang Kecanggihan dunia ICT yang saya tidak pernah alami telah saya perolehi. Pengalaman ini amat berguna kerana sebagai guru kita seharusnya bergerak seiring dengan pembangunan teknologi ICT. Pengalaman ini memberi peluang kepada saya untuk berkongsi dengan rakan sejawat dan juga anak-anak murid saya di sekolah. Pembelajaran yang amat saya kagum sekali ialah pembelajaran melalui 'DimDim' yang Tn Haji jalankan bersama kami. Ini adalah pengalaman pertama saya berlajar melalui 'Web Conference' Walaupun kadang-kadang ada kekangan dari segi kelemahan talian, namum secara keseluruhannya amat bermakna kepada saya. Selain itu, saya juga ingin mengucapkan terima-kasih kepada rakan-rakan sekelas yang sangat ramah dan selalu membantu saya. Akhir kata saya berharap mempunyai peluang lagi untuk mengikuti kelas ataupun subjek seperti ini pada masa akan datang.

sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment